Avainsana: Ilmaisunvapaus
-
Kaunis kirjoitus on katsojan silmässä

Oltiin tänään viestinnän kanssa koolla Suomenlinnassa ja pohdittiin muiden aiheiden lisäksi osaamista. Mietimme jokainen omia kompetenssejamme sekä niitä osa-alueita, jotka vaativat vielä viilausta. Herkullista sparrausta kollegoiden kanssa, joskin olen itse suhteellisen huono puhumaan omista asioistani. Jostain syystä se tuntuu enemmän kiusalliselta kuin antoisalta, ehkä ambivertin luonteella on jotain tekemistä asian kanssa. Työstön jälkeen jäin tutkailemaan…