Avainsana: Esikuvat
-
Kaavion ylimmäiset

Mietittiin töissä taannoin, että aika montaa hyvää johtajaa ja esimiestä yhdistää yksi asia. He ovat uskaltaneet tehdä asioita jollakin tavalla poikkeavasti. Haastaa perinteisiä tapoja, ottaa riskejä. Vaikka kaikki ei aina menisi putkeen, voi silti ylpeänä todeta, että mä sentään edes yritin. Entä oletko koskaan miettinyt miksi organisaatiokaaviot piirretään kuten ne piirretään? Johtaja on kaiken yläpuolella…