Avainsana: Väinö
-
Voihan diabetes mellitus

Olen muutaman viikon tuumaillut ettei Väinö ole ihan kunnossa. Välillä on ollut päiviä, että on juonut tosi paljon ja yöllä pissinyt sisään. Toisaalta on myös ollut päinvastaisia hetkiä kun koira on ollut iloinen ja reipas, syönyt ja juonut ihan normaalisti. Tällä viikolla on oksentanut useasti. Sekin menisi vielä jonkun satunnaisen pöpön piikkiin mutta kun herkut…