Avainsana: LUT
-
Diplomi-insinööriksi Lahessa, oman työn ohessa

Ja niinhän siinä sitten kävi, että tässä huushollissa on jälleen opiskelija. Pääsykokeiden jälkeen olin sataprosenttisen varma, että opinnot jäivät vain haaveeksi mutta toisin kävi. Nyt on aktivoitu opiskelijanumerot, sähköpostiosoitteet sun muut. Fiilis on innostunut ja odottava. Toisin kuin muutama vuosi sitten, tällä kertaa ei ahdista yhtään. Ei ajankäyttö eikä työmäärä. Olin nimittäin jo pääsykoevaiheessa päättänyt,…