Avainsana: Häpeä
-
Mitä jos en onnistu? Häpeä estää kertomasta.

Joku saattaa tietää mun jonkinasteisesta fiksaatiosta opiskelun suhteen. Pari vuotta ennen koronaa käväisin puolen vuoden reissun Jyväskylän yliopiston KTM-opinnoissa, kunnes huomasin, ettei etäopiskelu siihen aikaan onnistunut. Reissaaminen Jyväskylään työn ohella oli aika raskasta mikä söi nopeasti opiskelumotivaation. Toki siihen vaikutti myös se, että KTM-opintojen sisältö oli hyvin samantyylinen mitä ylemmän tradenomin opinnoissa oli ollut. Eli…